fredag den 21. oktober 2016

En hæklet frø inden montering


Jeg har som sagt ikke fået lavet meget håndarbejde over sommeren. Jeg fik startet på en frø, men fik den ikke hæklet færdig, før jeg havde en lang og ufrivillig pause fra blandt andet hækleriet.
Jeg har nu fået den lavet helt færdig og jeg vil glæde mig til at vise jer det endelige resultat. Jeg mangler lige at få redigeret nogle billeder med frøen i aktion. Indtil da må i "nøjes" med et før billede. Det ser lidt markabert ud, men jeg kan garenter jer for at det færdige resultat ikke bliver det mindste uhyggeligt ;)

Øjet kunne man nu godt bruge til halloween. jeg har engang set et gennemsigtig glas med låg, der var fyldt op med nogle filtede øjne.....Måske skulle jeg lave et glas med nogle hæklede :)
Sjovt at sådan en bunke kan blive til den sødeste frø i havedammen :) Men bare vent og se...
Hvis du synes du har set den før er det ikke helt forkert - opskriften er en "gammel" en af slagsen :)

2 kommentarer:

  1. Frøbunken ser lovende ud ;) det skal nok blive godt, når engang den er samlet. Halloween øjnene kan nok godt skræmme ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja helt sikkert - sjovt at sådan en bunke kan blive til en helhed :)

      Slet

Læg meget gerne en kommentar - det gør mig så glad :)
Jeg svarer altid, hvis du har spørgsmål og som regel også på andre kommentarer - måske ikke lige med det samme, men ligeså snart jeg har tid

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.